آیین کلنگ زنی پروژه مسکونی ، اداری ، تجاری ۱۸۰۰ واحدی داماهی عمارت هشتم شرق در راستای طرح جهش مسکن دولت سیزدهم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی عمارت هشتم شرق به نقل از  اداره کل روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، این آیین برای اجرای پروژه ۱۸۰۰ واحدی داماهی شرکت عمارت هشتم شرق در استان هرمزگان با حضور «نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان، «ابوالفضل شاه علی» مدیر عامل هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری(صبا عمران)، « کمیل ضرابی» مدیر عامل شرکت عمارت هشتم شرق و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

«مهدی دوستی» استاندار هرمزگان در ابتدای این آیین طی سخنانی تصریح کرد: ما خودمان را موظف می‌دانیم که وعده دولت در حوزه مسکن را عملیاتی کنیم و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که با وجود دشواری های موجود، مسکن تکلیفی استان را در موعد مقرر تحویل مردم دهیم.

دکتر«ابوالفضل شاه علی» مدیرعامل هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری(صباعمران) در ادامه این آیین گفت: این پروژه ۱۸۰۰ واحدی شامل واحدهای مسکونی، تجاری و اداری است که با زیربنای 436 هزار مترمربع در شهر بندرعباس اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه قرار است ظرف مدت ۴۰ماه اجرایی شده و به بهره برداری برسد، افزود: این پروژه یکی از ۱۸پروژه صندوق بازنشستگی کشوری در سطح ایران است که امروز در استان هرمزگان و شهربندرعباس کلنگ زنی می شود.


تصاویر خبر

برای بزرگنمایی روی هر تصویر کلیک کنید