به گزارش روابط عمومی هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری، این آیین روز یکشنبه (17 اردیبهشت ‌ماه) با حضور جناب آقای بلالی مشاور و مدیر کل حوزه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، جناب آقای دکتر ابوالفضل شاه علی مدیر عامل جدید هلدینگ صبا عمران، اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونین و مدیران شرکت در سالن کنفرانس هلدینگ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بلالی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر عارف پور، گفت: در مدت کوتاه حضور ایشان شاهد اتفاقات خوب در مجموعه صبا عمران بودیم و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در ادامه دکتر عارف پور مدیرعامل پیشین، ضمن تشکر از زحمات همه مدیران و کارکنان در خانواده صبا عمران خاطرنشان کرد: اگر توفیقی در ایام خدمت اینجانب در این مجموعه حاصل شده، مرهون زحمات و تلاش های جمعی تک تک مدیران و پرسنل متعهد صبا عمران بوده است.

در ادامه عارف پور برای دکتر شاه علی مدیریت جدید هلدینگ نیز آرزوی توفیقات روزافزون کرد.

دکتر ابوالفضل شاه علی نیز در این نشست، ضمن نکوداشت خدمات و قدردانی از دکتر عارف پور، بیان کرد: خداوند متعال را شاکرم که توفیق حضور در این مجموعه را دارم و از خداوند متعال خواستارم که شرمنده ذینفعان مجموعه که در اصل همان بازنشستگان هستند، نشوم و انشاالله با آبرومندی و عزت در این سنگر خدمت حضور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدم که مجموعه صبا عمران دارای جایگاه ویژه ای است و ظرفیت های بسیاری برای پیشرفت دارد.

در پایان مراسم، حکم انتصاب دکتر شاه علی و لوح تقدیر دکتر عارف پور به آنان اهدا شد.